Ședința de coordonarea a activităților serviciilor din cadrul Direcției generale pentru protecția drepturilor copilului
Astăzi, 7 iulie 2023, a avut loc Ședința de coordonarea a activităților serviciilor din cadrul Direcției generale pentru protecția drepturilor copilului cu scopul de identifica dificultățile întâmpinate în cadrul desfășurării activității, consolidare a eforturilor și alinierea strategică în vederea asigurării protecției interesului superior al copilului.
Doamna Tatiana Oboroc, șefa Direcției generale pentru protecția drepturilor copilului, a prezentat echipei noi angajați în cadrul serviciului administrativ-auxiliar, secției comunicare și relații cu publicul și serviciul monitorizare, evaluare, planificare strategică și managementul calității.
În cadrul ședinței au participat șefii subdiviziunilor Direcției generale, managerii serviciilor sociale, centrelor de zi, centrelor de plasament și directorii caselor comunitare.
Patru subdiviziuni ale Direcției generale,
Centrul de reabilitare pentru copii cu dizabilități „Casa Speranţei”;
Centrul de reabilitare socială „Casa Gavroche”;
Serviciul social asistență personală
Serviciul social casă comunitară pentru copii în situație de risc,
au realizat câte o prezentare a serviciilor prestate, unde au comunicat despre serviciul ce îl coordonează, scopul și obiectivele propuse, planul de acțiuni, date statistice actualizate, dificultățile cu care se ciocnesc în activitatea sa și propuneri de îmbunătățire a calității prestării serviciilor sociale.
În context, doamna Tatiana Oboroc menționat despre necesitatea abordării profesionale și evidenței sistemice și detaliate a activității realizate de către servicii, respectării prevederilor legale în vederea protejării copiilor din evidența serviciilor și menținerea unei colaborări active cu toate instituțiile cointeresate în promovarea drepturilor copilului.
În cadrul ședinței au fost evaluate acțiunile întreprinse pe parcursul săptămânii și puse în discuție sarcinile prioritare preconizate pentru luna iulie.