×

Direcţia municipală pentru protecţia drepturilor copilului anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de manager al Serviciului social Asistență personală

I.Scopul general al funcţiei:

Coordonarea Serviciului în vederea oferirii asistenţei şi îngrijirii copiilor cu dizabilităţi severe, în vederea favorizării independenţei şi integrării lor în societate (în domeniile: protecţie socială, muncă, asistenţă medicală, instructiv-educativ, informaţional, acces la infrastructură etc.).

 Sarcinile de bază:

2.1. Promovarea şi dezvoltarea socială a copiilor şi tinerilor cu dezabilităţi;

2.2. Protecţia socială a persoanelor cu dezabilităţi;

2.3. Organizărea activităţilor pentru copii şi tineri cu dezabilităţi;

2.4. Facilitarea şi integrarea tinerilor cu dezabilităţi  în comunitate;

III. Atribuţiile de serviciu:

3.1. Coordonează activităţile de admitere a beneficiarilor în Serviciu, de evaluare complexă, de elaborare a planurilor individualizate de asistenţă, precum şi semnează acordurile cu beneficiarii;

3.2. Supervizează, monitorizează şi evaluează activitatea asistenţilor personali;

3.3. Elaborează rapoarte periodice privind activitatea serviciului;

3.4. Colaborează cu specialiştii din cadrul altor servicii implicate direct sau indirect în acordarea de asistenţă beneficiarilor Serviciului.

3.5. Respectarea cu strictețe a datelor cu caracter personal al beneficiarilor și angajaților din Serviciu, obținute pe parcursul conlucrării;

3.6. Coordonează activitatea personalului Serviciului din subordine.

Cerințe pentru a participa la concurs:

  1. deţine cetăţenia Republicii Moldova;
  2. posedă limba de stat;
  3. are capacitate deplină de exerciţiu;
  4. nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vîrstă;
  5. este apt, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate;
  6. are studiile necesare prevăzute pentru funcţia respectivă;
  7. nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
  8. nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.

   Cerinţe specifice pentru participare la concurs:

3.Studii – superioare, asistență socială, psihopedagogie, pedagogie, psihologie;

4.Experenţă profesională-3 ani

5.Cunoştinţe:

– cunoaşterea legislaţiei naţionale şi internaţionale în domeniu protecţiei drepturilor copilului;

– cunoştinţe de operare la calculator;

6.Abilităţi- planificare, organizare, coordonare, instruire, control, comunicare eficientă, negociere, lucrul în echipă, computer;

7.Atitudini/comportamente- responsabilitate, respect, receptivitate, obiectivitate, colegialitate, loialitate, tendinţă către dezvoltare profesională;

  Documente ce urmează a fi prezentate:

– CV în format Europass;
– Copia buletinului de identitate;

– Cazier juridic;

– Copia carnetului de muncă;

– Certificat medical;

  – Alte documente necesare:  Copiile diplomelor de studii şi alte certificate de absolvire a cursurilor de formare profesională şi/sau de specializare.

  Modalitatea de depunere a documentelor: Prin poștă sau personal.

Notă:

– Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

– Cazierul judiciar şi certificatul medical pot fi înlocuite cu declaraţii pe proprie răspundere, în acest caz, persoana are obligaţia să completeze dosarul personal de concurs cu originalul documentelor în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.

Data-limită de depunere a documentelor:

Termenul limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs, care va include proba scrisă şi interviul, este data de 29.11.2019.

Depunerea actelor de participare la concurs va avea loc la Direcţia municipală pentru protecţia drepturilor copilului, Serviciul resurse umane, situat pe adresa mun. Chişinău, str. A. Vlăhuţă 3, bir. 14, telefon de contact 022 22 60 98.

Bibliografia concursului:

  1. Constituţia Republicii Moldova;
    2. Acte legislative specifice domeniului de specialitate:
  2. Codul Familiei al Republicii Moldova din 26.10.2000;
    2. Legea nr.436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală;
    3. Legea nr. 133 din 08.07.2011 privind protecţia datelor cu caracter personal;
  3. Legea nr. 140 din 14.06.2013 privind protecţia specială a copiilor aflaţi în situaţie de risc şi a copiilor separaţi de părinţi;
  4. Legea asistenței sociale nr. 547 din 25.12.2003;
  5. Legea nr. 338 din 15.12.1994 privind drepturile copilului;
  6. Legea nr. 315 din 23.12.2016 privind prestațiile sociale pentru copii;
  7. Legea nr. 60 din 30.03.2012 privind incluiunea socială a persoanelor cu dizabilități
  8. Hotărârea de Guvern nr. 314 din 23.05.2012 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și funcționarea Serviciului social ,,Asistență personală” și a standardelor minime de calitate.
DISTRIBUIE