Angajare contabil de proiect
Responsabilități specifice:
Pentru implementarea eficientă a activităților prevăzute în Planul de asistență tehnică „Consolidarea sistemului de protecție a copilului, inclusiv a serviciilor sociale adresate copiilor”, Contabilul va avea următoarele atribuții:
- Planificarea activităților în conformitate cu acțiunile și termenele din Planul de asistență tehnică și coordonat cu Direcția generală pentru protecția drepturilor copilului;
- Asigurarea atingerii obiectivelor, indicatorilor și rezultatelor proiectului conform termenilor și bugetului planificat;
- Asigurarea implementării proiectului în conformitate cu prevederile Memorandumului de Înțelegere cu privire la acordarea asistenței tehnice pentru realizarea drepturilor copiilor și adolescenților în municipiul Chișinău, inclusiv a normelor privind folosirea brandului UNICEF și comunicarea despre parteneriat;
- Participarea la ședințele de planificare, la întrunirile partenerilor și pregătirea documentelor confirmative necesare;
- Consultarea, ghidarea și acordarea sprijinului necesar Direcției generale pentru protecția drepturilor copilului cu privire la procedurile prevăzute de cadrul normativ, pentru realizarea activităților din cadrul Planului de asistență tehnică;
- Elaborarea/prezentarea documentelor informative, ducerea evidenței analitice sau de altă natură care vor facilita implementarea/ realizarea activităților planificate, inclusiv cele ce țin de raportarea narativă și financiară corespunzătoare.
Anexe:
Angajare, contabilul proiectului
Memorandum de înțelegere între Municipiul Chișinău și Fondul Națiunilor Unite pentru Copii (UNICEF)